Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Nov 13, 2008

Keluar Gathering at Perdana Square

Dikirim oleh elyass

Assalamualaikum...

hehehe...
pada hari yg lalu...
gua telah diajak keluar untuk pegi gathering..
sebab ada org yg sponser..besh2..
sapa yg taknak benda free..
mahsyuk beb...
selepas itu gua pun ikutlah..
setibanya d sana..

"aiyooyooo"

gua tertanya2 knapaka dorang belum mulakan lagi..
haha sebab gua lambt dtg..
igtkan dh mula..
tanya punya tanya rupa2 sponser belum dtg..
adoyaiii..

*tunggu punya tunggu lama jugak*

then dtg jugak tuh sponser..nasib bek..
lau ndak hampeeee...
acara pun bermula lah..
gua dan andy dan kawan2 yg len pun masuk..hehe..xsabar2...

wah!! kena masak sendiri rupanya hebat2.. *walaupun gua x terrer sgt*
haha..mang hebat lah tyme tuh...semua enjoy, makan ba tue..
hahaha.....
dan sempat jugak d gambar2 masa tuh..
xleh di elakkan hahaha..
nah tgk gambar2 tyme kat situ..


wah nih dia masakan ntah apa nama dia..*wink*


andy and me belah kanan..


hehe adk gua pun turut sama..haha..sapa nak ngorat..angkat kaki??


and last sekali kitaorg pun balik..haha

Postingan Terkait Lainnya :


komen lah setiap kali sudah membaca mana-mana posting,

Technorati del.icio.us Digg
blog comments powered by Disqus