Add to Technorati Favourites
Add to del.icio.us
Nov 3, 2008

Teknik Vektor Asas - by i-cute hehe

Dikirim oleh elyass

Assalamualaikum...

hehe...
sedang aku berforum-forum kat site tempek
aku ternampak sesuatu yg mencurigakan..
lalu aku masuk section itu..
dan boommm!!!
bersambung...


sebenarnya di sini gua saja2 tulis benda2 kat atas tue..
xda kaitan pun dgn post ini..hehe
aku sekali lagi nak mencuba editing2 pic nie
aku jumpa satu tutorial
nih dia..



setelah selidik2 dua tiga hari..
aku dah dapat buat satu hehe..
walaupun x cantik[memang pun] hehe..
nih lah hasilnya..






comment gua sendiri:
hahaha..
paling xjadi pernh aku buat..
rembat jer...
lukis x pandai
warna lagi lah..
ton lari jauh....hahahkz

Postingan Terkait Lainnya :


komen lah setiap kali sudah membaca mana-mana posting,

Technorati del.icio.us Digg
blog comments powered by Disqus